Reduceri de la Orange – FAIL

Zilele astea m-am uitat după un abonament de date mobil cu minim 1.5GB trafic inclus și normal că dacă am abonamentul de voce de la Orange mi-am aruncat prima dată ochii pe site-ul lor. Am selectat abonamentul de 12 Euro și următorul pas trebuia să fie alegerea unui modem pentru a te putea conecta de pe laptop (personal vreau să folosesc abonamentul mai mult de pe HTC Magic dar de obicei modemul este oferit la prețuri extrem de mici). Mă uitam pe lista de pe site în timp ce nu eram încă hotărât dacă să îmi fac abonamentul pe 1 sau 2 ani și am observat că în anumite cazuri 1 an este mult mai convenabil. Și iată de ce:

Modem USB la abonament pe 1 an
Modem USB la abonament pe 1 an

Modem USB la abonament pe 2 ani
Modem USB la abonament pe 2 ani

2 Răspunsuri

  1. Salut,
    cum ti se pare ca merge netul cu el ? Si mai ales merge bine in tren, ai avut ocazia sa il incerci ?

  2. Am vrut sa imi pun o optiune de date pe abonamentul actual chiar inainte de Craciun insa nu s-a putut (eram la un partener Orange) pentru ca se pare ca abonamentul meu vechi nu e compatibil. Din ce am auzit Orange are o acoperire mai mare decat Vodafone, dar calitatea serviciilor (viteza) este ceva mai mica. Oricum in tren nu te astepta la 3G, maxim EDGE ceea ce e suportabil pt mail si cam atat🙂.

Lasă un răspuns

