Înapoi la planșa de desenat

Au trecut câteva zile de când nu am mai scris nimic pe blog. Nu am fost plecat pe nicăieri, nici nu am fost bolnav, pur și simplu am avut nevoie de un pic de pauză după ce în ultimile 2 luni am tras atât la servici cât și acasă. După o seară în care doar am răspuns la comentarii sau la niște mailuri, aseară m-a apucat nostalgia vremurilor trecute, când Galațiul lipsea de pe harta OSM, și când aveam mult de lucru. Așa că am început ușor cu o inventariere a track-urilor și a pozelor făcute prin Galați, și am mai completat pe ici pe colo.

Probabil că ați observat că sunt câteva cartiere în oraș care sunt bine reprezentate la nivel de alee/stradă, dar lipsesc clădirile. Ei bine, cred că plimbările făcute la începutul acestui an, când am spus că trebuie să acopăr toate cartiere în care există blocuri și să le notez denumirea, o să apară în curând pe hartă. Am să încep cu zona pieței centrale care momentan lipsește de pe hartă, și după aceea am să trec la cartierele deja existente (M13, M14, M38, M39, M40, completare Aurel Vlaicu, completare Siderurgiștilor Vest, M20, M21, Portului). Cum probabil sunteți curioși care este metoda prin care culeg toate aceste date, am să pregătesc un mic articol cu câteva exemple (care din păcate se bazează foarte mult pe imaginile din Yahoo, deci nu se aplică decât în prea puține cazuri).

Într-o vreme publicam articole cu o zonă de pe hartă, înainte și după ce i-am făcut o vizită pentru a vedea diferența. Cred că pe măsură ce am să adaug noi contribuții am să fac mici capturi ale zonei pentru a vedea diferențele.

Lasă un răspuns

