Work in progress

După ce am trecut pe la un control oftalmologic care din fericire nu a scos nimic rău la iveală (deci încă îmi permit să stau 12-14 ore pe zi cu ochii în monitor) am ajuns din nou să ma duelez cu Geoserver-ul și stilurile lui. Documentația oficială pentru versiunea 2.0 pe care o utilizez este mult prea slabă, din fericire cea pentru 1.7.x se aplică pentru cele mai multe probleme pe care vrei să le rezolvi (eu încă nu am găsit diferențe). În plus lumea a mai folosit Geoserver-ul și a documentat multe probleme de care s-au lovit la rândul lor.

Am învățat cum pot pune o imagine grafică să se repete pe o linie, am pierdut câteva minute să fac 2 mici imagini care să se potrivească scopului meu, și apoi a început chinul modificării stilurilor deja existente. Datorită faptului că lucram direct pe calculatorul care servește drept server WMS pentru partea de transport în comun, pentru câteva minute această funcție nu a putut fi utilizată, dar imediat ce am trecut pe noua bază de date totul a revenit la normal. Acum însă mi-am dat de treabă la fiecare update al extractului României pe care vreau să îl încarc, și care va dura cu câteva minute mai mult.

Rezultatul este vizibil pe OpenMap.ro, sper să vă placă.

Lasă un răspuns

