Și duminica se muncește (dacă vrei)

Probabil știți bancul cu japonezul care muncește 2 ore pentru împărat și 2 ore pentru Japonia. Eu lucrez duminica vreo 8 ore pentru mine și pentru comunitatea OSM. Nu mă laud, și nici nu mă plâng pentru că dacă nu mi-ar face plăcere să programez (vorbind în general) pur și simplu nu aș face-o (de fapt nici nu o consider muncă atât timp cât o fac din pasiune). Bun, să vedem ce a ieșit după aceste ore petrecute cu laptop-ul în brațe: am reușit să termin un mic script în Python care parsează o bază de date PostgreSQL/PostGIS încărcată deja cu datele din OSM (folosind modul slim de la osm2pgsql) și care permite (după agregarea  datelor) să randăm diferit porțiunile forward/backward din cadrul rutelor de transport public.

Momentan nu am modificat stilul folosit de Geoserver pentru a pune săgeți de direcție pentru acele porțiuni dar am acces la acele date. Următorul pas la care mă gândesc este o grupare a rutelor pe porțiunile comune pentru a putea îmbunătăți modul în care sunt afișate numele traseelor (teoretic acum nu ar trebui să fie foarte dificil).

Am mai trimis niște mailuri pe listă, am scris un post pe blog pe care tocmai ce îl citiți și s-a cam terminat ziua. Și weekend-ul. Mâine din nou la muncă, de data asta pe bani🙂

Lasă un răspuns

