Mult prea puțin timp liber

Astăzi am pierdut mult timp încercând să adaug posibilitatea de a randa săgețile de direcție pe rutele de transport în comun de pe OpenMap.ro. Din păcate se pare nu este foarte simplu, însă soluția care trebuie să fie implementată va rezolva și problema grupării în cazul afișării numerelor diferitelor rute. Dar va mai dura ceva timp până va fi gata.

Între timp am luat legătura cu unul dintre grupurile ce promovează softul liber în România arătându-ne dispuși să facem mici prezentări legate de OpenStreetMap pentru cei care doresc să afle mai multe (din punctul meu de vedere softul liber merge mână în mână cu datele libere). Interesul este real, însă mai ales din zona Ardealului care îmi este cam inaccesibilă pentru un drum de o zi (cu mici excepții). Așa că mi-a trecut prin minte o idee nebunească ce constă într-un mic tur al României pentru a scoate la iveală acest proiect. Interesați?🙂 Cum sună caravana OSM?

2 Răspunsuri

  1. Am contribuit foarte puțin până acum la OpenStreetMap, dar acest proiect mi-a fost mereu de foarte mare ajutor.
    Așa că dacă pot ajuta cu ceva, vă stau la dispoziție.🙂

    • Contributia la OSM nu se masoara numai in numarul de strazi sau de puncte de interes adaugate. Am sa iti dau niste exemple, nu stiu care si cum se aplica in cazul tau:
      – ca profesor la o facultate de geografie poti sa atragi studentii sa contribuie la OSM oferind teme practice sau chiar lucrari de licenta care folosesc/imbunatatesc datele din OSM..
      – ca profesionist GIS (termenul e mult prea general) care utilizeaza datele OSM poti sa contribui prin donatii de diferite seturi de date (vezi cazurile Suceava, Campulung Moldovenesc, Delta Dunarii din comunitatea geo-spatial.org)
      – ca simplu utilizator al datelor OSM poti contribui prin afisarea de bannere, linkuri catre OSM.org, articole pe blog etc.
      Probabil sunt multe alte modalitati de a contribui, deci sunt convins ca vei gasi o cale care sa te ajute si pe tine, precum si comunitatea OSM Romania.

Lasă un răspuns

