Profesionalismul celor de la Apă-Canal Galați

Ajung astăzi acasă în jurul 18.30 și după ce mă fac comod mă așez la masă pentru o gustare de seară. După masă normal au rămas niște farfurii de spălat, însă descoper cu surpriză că apa caldă nu curge. Fac ochii mari și încerc apa rece. Sunetul care se aude nu face altceva decât să scoată și mai mult în evidență supriza care mă aștepta. Mă gândesc că e vreun vecin care a avut nevoie de o mică reparație și mă duc să ma pregătesc pentru o seară plină de fotbal.

Peste aproximativ o oră soția vine și mă anunță că apa încă nu a revenit. Interesant, zic, și mă gândesc dacă nu cumva a fost anunțat faptul că se oprește apa prin cartier cu toate lucrările din ultima vreme. Arunc o privire pe site-ul ziarului local și ăn cele din urmă găsesc un anunț care spunea că se oprește apa rece în zonă, însă în intervalul 8-18. În plus lista de blocuri afectate nu conține și blocul nostru, deși sunt destule blocuri din apropiere. Intru pe site-ul celor de la Apă-Canal și văd că apare și o hartă, dar supriză, nici acolo blocul nu este menționat. Asta explică de ce nu am văzut nici un anunț la intrarea în bloc, dar nu explică de ce este oprită apa.

Momentan e ora 22.30 și noi nu avem încă apă. Nici caldă, nici rece. Victime colaterale ale profesionalismului tipic instituțiilor statului.

UPDATE: La 22.45 am făcut o nouă încercare, și supriză, la robinet începuse să curgă un lichid cu o culoare nedefinită, asemănător unui ceai negru. La 23.55 apa caldă încă are aceeași culoare, apa rece este rezonabilă.

Lasă un răspuns

