Asfalt nou prin județul Galați

Gropi pe drumurile județene
Gropi pe drumurile județene

Ultimele plimbări m-au făcut să îmi dau seama că bucățele de drum național care erau pline de gropi și de denivelări au căpătat o formă nouă. E vorba în primul rând de porțiunea de pe DN2B între ieșirea din Galați și Șendreni (păcat de podul de la Șendreni, aveți grijă la suspensii dacă veniți lansați) care face acum mult mai interesant drumul vechi Galați – Brăila dacă doriți să ieșiți spre Buzău (sau chiar Slobozia).

Apoi sunt anumite porțiuni de la DN25 Șendreni – Tecuci, unde se remarcă în special linia dreaptă dintre Independența și Piscu, devenit probabil noul paradis al Poliției rutiere.În plus am ajuns să văd asfaltat podul de la Nănești pe care probabil se certau Prefecturile Galați și Vrancea care să-l asfalteze (cei din Galați vroiau să-l asfalteze vrâncenii și invers, să nu credeți  că vroiau să-l asfalteze ei).

Nu am înțeles însă de ce s-au investiti bani în porțiunea Galați (Metro) – Vânători (da, cea cu 4 benzi) care era într-o stare decentă, iar acum riști să ajungi cu parbrizul crăpat din cauza pietricelelor ce sunt la fiecare pas.

În plus aș vrea să văd lucrări efectuate pe DJ251 Galați – Pechea – Cudalbi care este dureros pentru orice fel de mașină. Știu că sunt planuri, dar vorbele nu îmi sunt de ajuns și cu siguranță nu îmi plătesc amortizoarele atunci când mă duc să îmi fac revizia. Până atunci nu am altceva de făcut decât să ocolesc pe la Ivești – Grivița.

Asfalt bun și fără probleme în trafic!

Poza e luată de pe forumul galateni.net.

Lasă un răspuns

