Pe pistele de biciclete din Galați

Acum 2 săptămâni am descoperit că în Galați au fost marcate 2 piste pentru biciclete, una amenajată pe Faleza superioară, cealaltă pe Faleza inferioară. Cu această ocazie accesul cu bicicletele pe Faleză este liber, deci poți ieși cu cei mici la o plimbare fără să fii amendat. A doua zi după această descoperire am făcut o scurtă plimbare pe una din ele, la o oră la care era destul de aglomerat (17.00 duminica). Nu a fost chiar așa de rău pe cât mă așteptam, cei care erau cu fața la mine îmi făceau loc fără probleme. Pentru ceilalți trebuie să îmi cumpăr un clopoțel🙂

Astăzi am reușit să ajung și pe cea de pe Faleza inferioară, iar aici lucrurile nu stau chiar bine. Deja am văzut o ambarcațiune „parcată” pe o porțiune din pistă, ba chiar și o mică afacere de weekend/seară care trebuie ocolită. Personal aș fi marcat pistele pentru role și biciclete pe cealaltă parte a drumului unde asfaltul e mai bun (mai ales pentru role), dar na, fiecare își vede interesul său.

E un început, unul timid, dar poate o să aibă o continuare suprinzătoare. Nu putem decât să sperăm!

Mai jos câteva poze făcute din viteză cu telefonul:

Pista de pe faleza inferioară
Pista de pe faleza inferioară
Începutul pistei de pe faleza superioară, în apropiere de bac
Începutul pistei de pe faleza superioară, în apropiere de bac
Cu barca pe pista de biciclete/role
Cu barca pe pista de biciclete/role
Mică afacere de weekend pe pista de biciclete
Mică afacere de weekend pe pista de biciclete

EDIT: În timp ce la Galați abia se marchează 2 piste pentru biciclete, iată ce se întâmpla la Timișoara: Verde pentru biciclete.

3 Răspunsuri

  1. da ma rog. postul e degeaba =]]

Lasă un răspuns

