Electrica Muntenia Nord – așa nu!

Sunt „fericitul” posesor al unui abonament la energie electrică la S.C. FDFEE Electrica Muntenia Nord S.A. De ce e nevoie de ghilimele când spun „fericit”? Datorită faptului ca această sucursală ține foarte mult la sănătatea mea și îmi sugerează (câteodată de câteva ori pe săptămână) să mai las „calculatorul ăla care îți strică ochii”🙂 și să mă culc înainte de ora 12. Pentru că fix la ora 12 se taie curentul, pentru un interval nedefinit (de obicei câteva minute, rareori spre jumătate de oră). Dacă ar fi o pană de curent aș înțelege, se mai întâmplă, m-aș bucura că se rezolvă repede. Dar fix la ora 12? Hmmmm….

Deci probabil este vorba de ceva planificat. Și atunci întrebarea mea este, de ce nu planifică astfel de întreruperi la ora 3AM? Sigur e mult mai puțină lume trează la ora aia, deci și mai puțini cei care le vor spune ceva de dulce. Și, nu, nu vreau să îmi iau un UPS pentru că singurul distribuitor de energie electrică din zonă nu poate să ofere niște servicii decente (sau mai bine spus nu vrea).

Și de ar fi asta singura problemă. Dar din păcate, lunar trebuie să te duci să plătești factura (cel puțin asta făceam până acum câteva luni de când este posibil transferul utilizând home bank-ingul). Și doamnele de acolo au o medie de vârstă de 60 de ani, tasteză cu un deget de la o mână, iar când aud de plata cu cardul s-au scurt-circuitat (ca să păstram discuția în domeniu). „Păi nu puteți plăti la ghișeul acesta, mergeți la colega.” (asta după ce stai 10 minute la coadă, și nu e nici un afiș care să spună acest lucru). Binențeles colega e la cafea, și se întoarce cu greu la birou, de parcă îți face o mare favoare. „Cum, nu aveți factura?”. „Nu”. „Păi nu puteți să plătiți”. Adică eu vin să le dau banii, și ei nu îi primesc. După alte câteva minute se pare că totuși plata este posibilă, și reușesc și eu să scap de chinuri.

Voi ce experiențe aveți cu bravii noștri funcționari publici?

EDIT 23 octombrie 2009: Aseară au tăiat curentul la 12:22AM. A treia zi la rând. Și tot a treia zi când nu reușesc să termin de generat un planet file pentru OSM din 2008.

Lasă un răspuns

