Traficul de sărbători

Nu știu cum a fost traficul pe DN1 zilele astea dar știu că eu m-am bucurat nespus de lipsa mașinilor de pe străzile Galațiului. Aproape în fiecare dimineața stau la un semafor de minim 3-4 ori, azi l-am prins verde fără măcar să opresc. Și dimineața la 9, și la 11, ba chiar și la 18 drumul era liber. Polițiștii de la rutieră erau probabil și ei în vacanță pentru că nu i-am văzut decât spre seară cu radarul pe o stradă pustie.

Oricum, m-am bucurat cât am putut, de mâine mă înarmez cu răbdare pentru că voi da piept cu semaforul cel infam. Drum bun și liber vă doresc!

Lasă un răspuns

