Două luni

Două luni în care nu am scris nimic pe blog. Nu că nu aș fi avut ce să scriu, însă am fost prins de mai multe lucruri printre care, din păcate, lenea a fost la loc de cinste. Am să încerc să vă povestesc despre plimbările pe care le-am făcut în toamna trecută prin țară și prin străinătate, câteva mici tutoriale de Linux și ceva articole legate OpenStreetMap.

Și ca să nu îmi pierd entuziamsul pe care îl am la acest nou început (doar nu am mai scris pe aici de 1 an) am să încep chiar din această seară.

Lasă un răspuns

