Concediu, dulce concediu

Mâine plecăm spre litoral. Nu, nu pe litoralul românesc ci spre cel bulgăresc. Vreau să dau încă o palmă managerilor de hoteluri de pe litoralul românesc. Acum 3 ani am luat decizia să nu mai calc prin niciun hotel dintre Mamaia și Mangalia. Și nu am călcat, chiar dacă numai anul astă am făcut 3 drumuri spre mare. Numai că este mai ieftin să plec sâmbătă dimineața cu mașina, să mă întorc sâmbătă seara, și să plec duminică din nou decât să plătesc o noapte de cazare la noi. Trist!

Oricum m-am întins cam mult, cert e de mâine am program de plajă, somn și mâncare. Nu s-ar zice că vreau să scap de vreo 5 kilograme. Ne citim lunea viitoare!

Lasă un răspuns

