Călătorie prin Moldova – rezumat

Am fost plecat acum 2 săptămâni prin Moldova, mai precis am vrut să mergem un pic prin Ceahlău pentru că deși sunt moldovean, nu reușisem să ajung prin zonă până acum.

Mi-am programat 4 zile cu tot cu drum, și m-am uitat să văd pe unde pot ajunge astfel încât să pot adăuga drumuri noi pe harta OSM. și în același timp să vizitez locuri interesante. Am căzut de acord să petrecem prima zi mai mult pe drum facând o oprire în Piatra Neamț și una prin Târgu Neamț/Humulești. Urma să ajungem spre seara la Vila Ecotur, în comuna Ceahlău, unde trebuia să stăm 3 nopți. Apoi 2 zile de plimbări pe munte, urmând ca ultima zi să ne-o petrecem iarăși pe drum vizitând Lacul Roșu și Cheile Bicazului, și poate încă o oprire prin Piatra Neamț.

Din punct de vedere al contribuției la OSM a fost chiar bine. Am reușit să pun pe harta drumul dintre Piatra Neamț și Târgu Neamț (DN 15C), drumul dintre Târgu Neamț și Poiana Largului (DN 15B), și binențeles drumul spre Durău (DJ 155F). În plus am completat porțiunea lipsă de pe drumul DN 15 care înconjoară Lacul Izvorul Muntelui (Bicaz) prin est. Putem adăuga ceva corecții/mici adăugiri prin Piatra Neamț și Bacău precum și drumurile de acces la unele locuri pline de istorie cum sunt casa lui Ion Creangă din Humulești și Cetatea Neamțului.

Va urma prezentarea în detaliu a fiecărei zile din acest scurt periplu, cu exemplificări prin poze a lucrurilor plăcute și mai puțin plăcute pe care le-am întâlnit pe drum.

UPDATE: Călătorie prin Moldova – ziua I
UPDATE 2: Călătorie prin Moldova – ziua II
UPDATE 3: Călătorie prin Moldova – ziua III
UPDATE 4: Călătorie prin Moldova – ziua IV

Ceahlău - Vârful Toaca și Panaghia

Ceahlău - Vârful Toaca și Panaghia

Lasă un răspuns

