Galațiul sub zăpadă

Ieri a fost prima zi când am renunțat la mașină (o idee pentru care m-am felicitat pentru că nu aș fi putut intra în parcare la întoarcere, cu toate cauciucurile mele de iarnă) așa că astăzi am făcut un pic de mișcare pe jos, reușind să fac câteva poze cu noul HTC Magic ;) care arată cam câtă zăpadă a căzut în ultimele zile în Galați:

Mașini acoperite de zăpadă

Mașini acoperite de zăpadă

Mașini acoperite de zăpadă

Mașini acoperite de zăpadă

Mașini acoperite de zăpadă

Mașini acoperite de zăpadă

2 Răspunsuri

  1. La Chisinau la fel,mi-a luat o ora sa-mi curati masina de zapada.

    • Acum cateva zile am dat la lopata o ora ca sa imi fac loc de parcare, astazi am facut din nou loc (tot cam o ora) pentru ca maine o sa am nevoie sa ies la cumparaturi si fara masina e greu. Incep sa simt muschii cum se umfla :)

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

